Welkom bij kleurrijk verven en tekenen

Vroeger hadden we thuis altijd veel verf liggen, mijn vader werkte bij Talens. Als meisje van 10 heb ik toen 1 keer met olieverf gewerkt en merkte dat je dat toch eerst moet leren. Sinds september 2009 volg ik schilderles in Bredevoort. Bij Bubastis krijgt iedere cursiste de ruimte om naar eigen idee te schilderen, op haar eigen manier. We worden daarin echter uitstekend begeleid.



Op dit deel van mijn blog zie je mijn schilderijen en tekeningen.



donderdag 16 december 2010

een tweede blog

Mijn blog over het quilten loopt vol met rubrieken (pagina's). Ik heb besloten voor alles wat met tekenen en schilderen te maken heeft een tweede blog te maken. Het maken van schilderijen gaat langzamer dan het werken met textiel. Een schilderij afronden kost veel meer tijd en tussendoor is er niet zo veel te melden.
Maar ik heb ook nogal wat tekeningen liggen. Waaronder ook een aantal mandala tekeningen. In de loop van de tijd zullen deze hier te zien zijn. In die zin is deze blog nog "under construction".

1 opmerking: